יום ראשון, 25 במרץ 2012


מדרגות באמונה Take a walk on the wild side)   ) אדר תשע"ב          

       
לשמוט את הקרקע
ולבנות על בסיס מה שהיה
להעיז, לצאת מהקופסא
לצאת לדרך חדשה
לעבור שלב, לעבור דרגה

לחזק את הביטחון להוסיף אמונה
לגדול מעבודה מיראה
לעבודה מאהבה
לישועתך קיוותי ה'
בדרכי החדשה






אביתר בנאי / אב הרחמן

את רוב הדברים העברתי
נשאר רק עוד ארגז אחד
כדי להרים אותו
אני צריך עזרה
שמיימית

כמו אבן כבדה
מונחת על אוצר
כדי להזיז אותה
אשיר לה מנגינה שקטה
ואחכה

זה כמו לקפוץ מצוק
ולהתחיל לעוף
בכוח האמונה
לקחת נשימה גדולה
לרוץ

וליפול אל זרועותיו
המושטות
של אב הרחמן

ולדבר עם נמר
בדיבורים של היגיון
כדי לחלץ מפיו
ציפור קטנה, יונה תמה
אחות כלה

ולעשות שלום
ביני לבין עצמי
צריך הרבה חוצפה
ידיים, אמונה
עיניים לעצום

וליפול אל זרועותיו
המושטות
של אב הרחמן


את כל חיי אני שם במסלול בטוח, מתנהל בחיי / עובד את אלוקי מיראה בכדי לא להיפגע.
בתוך המסגרת אין מקום להתרחב, להרחיב את הכלים לעובדה גדולה – עבודה מאהבה משוחררת לעוף רחוק, לשבור את תקרת הזכוכית ולפרוץ קדימה כבר תקופה ארוכה -אולי כל חיי אני מתנהל בהגנה שומר בונקר לא יוצא להתקפה. 

ולאחר שמתבונן אני בשורות הכתובות/בדברים הכתובים
לא מצליח לעצור את המבט השלילי
יודע מתקדם אני
ואיני רוצה להיות כפוי טובה
כיצד מסתכלים מעל זה? כיצד מתקדמים?

2 תגובות:

  1. דברים היוצאים מהלב, נכנסים אל הלב. אני תוהה מה היתרונות בכל זאת של עבודה מיראה לעומת העבודה מאהבה והאם היא נצרכת אצל מי שבנה בסיס כלשהו.

    השבמחק
  2. עבודה מיראה היא הבסיס, העבודה מאהבה באה רק על גביה ולא מוחקת את העבודה מיראה.
    ככל אנחנו מתקדמים מעלה כמו במדרגות לוליניות בכל פעם מגיעים לאותה נקודה רק יותר גבוה, יש סוגים שונים של יראה יראה נמוכה -פחד יראה גבוהה יראת הרוממות.
    וכך גם בעבודה מאהבה.

    אני חושב שהנקודה הכי חשובה בשימור עבודה מיראה היא שזאת מזכירה לנו שאני עובד אצל הקב"ה ולא הוא עובד אצלי!

    השבמחק