יום שני, 26 בנובמבר 2012

(יש להתרחק מ) שבילים על סף מדרון



בס"ד

שוב על פרשת דרכים
פרש בודד
יחד עם פרשת השבוע
מה לי ולך?
מה אורמת את ומה קורא אני בך?

מביט בשלטי הצומת, האפנה מערבה או דרומה?
סוסי כחוש מאורכה של הדרך העולה
אבק הדרכים דבק בשערי, בעפעפיי ובליבי

כוחות רבים אספתי במסע, במעלה ההר גדלתי והוספתי כהנה וכהנה
וכבר עלתה בליבי המשחשבה
שהדרך הלאה ישרה ופניות אין בה
ומה רבה לאכזבתי ופליאתי
לא כך הן פני הדברים

מתקרב לשבילים על סף מדרון
אוי כמה שהשתדלתי לרחוק מהם
חמקתי, דחקתי, חשקתי את שיניי
אך הגעתי הנה וכבר שומעות אוזני
אבני חצץ מתגלגלות במורד התלול

סדקים נפרצים בחומה הבצורה
גלים מכים מאיימים לשברה
חומה בצורה בניתי לי
לרחוק מאותו העצב הנורא

כמו תנין פוער את פיו אותו מדרוןלתפוס טורפו הנופל לנהר באין אונים
אך אני ממהר אולי אוכל להתרחק בטרם אמעד
מבקש עזרה מחבר, ותפילה לאלוהים








שני נושאים על השולחן:
1. פרשת דרכים, עלי לבחור באיו דרך לילך
2. המאבק בעצבות, חפץ שלא להיות שם שוב במקום החשוך ההוא.






2 תגובות:

  1. מה קורה בנאדם?
    מאוד מסקרן מהן הדרכים האופציונליות ?
    יותר מסקרן מדוע הבחירה מורידה אותך לעצבות ?
    האם אף אחת מהדרכים לא עתידה לשמח אותך?
    לדעתי ברגע שתפנה בצומת לאחת הדרכים תמצא שמחה כמאמר חז"לינו
    אין שמחה כהתרת הספקות .... או משהו בסגנון

    השבמחק
  2. קודם כל מה קורה איתך?
    דרכים האופצונליות: גיוס למשטרה שנדחה ונדחה ןנדחה מראש השנה התאריך החדש 3.1.2013 אופציה שניה זה להמשיך בעבודה הזמנית שלי כעת - הופמן תשתיות חשמל - ולהתחיל במקביל ללמוד הנדסאי חשמל.

    הבחריה לא היא זאת שמורידה לעצבות, הדחיה של הגיוס אחרי שהלכתי למהלך כזה שלא היה פשוט לי כל וכלל הוצאתי הרבה אנרגיות נפשיות על זה בכדי לעבור את כל תהליך הגיוס, והגיוס כל הזמן נדחה וכך הרוח מהמפרסים יצאה נכנס אופציה חדשה והמצב הביינמי הזה שהצלחתי להחזיק מעמד ולאליפול לעצבות בהודאה על הדחיה בתחילת השבוע סדק סדק בחומת המגן שבניתי כנגד העצבות ( דבר שפעם בתקופות אחרות היה מוריד אותי לקרשים)
    מקווה מאוד שהגיוס יקרה ושהעבודה במשטרה תהיה טובה, שאשתלב טוב ואתקדם

    השבמחק